Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze w siedzibie głównej Spółki MPEC przy ul . Płockiej 30/32
W dziale Obsługi Klienta możesz:
- podpisać umowę sprzedaży ciepła
- otrzymać materiały informacyjne i aktualną taryfę dla ciepła
- sprawdzić swoją fakturę za ciepło
- złożyć osobiście lub telefonicznie reklamacje dotyczące realizacji umowy i rozliczenia za pobrane ciepło.
- dowiedzieć się o przewidywanych przerwach w dostawie ciepła spowodowanych remontami sieci
Klientów obsługujemy w godzinach
Poniedziałek – Piątek 07:00 – 15:00
Kontakt telefoniczny:
54 231-73-17
54 231-73-25
54 231-73-41
Na parterze mieści się Kasa czynna :
Poniedziałek – Piątek 07:00 – 14:00
Adres e-mail: mpec@mpec.com.pl