Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze w siedzibie głównej Spółki MPEC przy ul . Płockiej 30/32

W dziale Obsługi Klienta możesz:

  • podpisać umowę sprzedaży ciepła
  • otrzymać materiały informacyjne i aktualną taryfę dla ciepła
  • sprawdzić swoją fakturę za ciepło
  • złożyć osobiście lub telefonicznie reklamacje dotyczące realizacji umowy i rozliczenia za pobrane ciepło.
  • dowiedzieć się o przewidywanych przerwach w dostawie ciepła spowodowanych remontami sieci

Klientów obsługujemy w godzinach

Poniedziałek – Piątek 07:00 – 15:00

Kontakt telefoniczny:

54 231-73-17
54 231-73-25
54 231-73-41

Na parterze mieści się Kasa czynna :

Poniedziałek – Piątek 07:00 – 14:00

Adres e-mail: mpec@mpec.com.pl