Mając na względzie poprawę zadowolenia naszych Klientów oraz dalszy rozwój Spółki w 2003 roku Zarząd MPEC Sp. z o.o. we Włocławku podjął uchwałę o wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001.
Zakres Systemu Zarządzania Jakością obejmuje: Wytwarzanie, przesyłanie i dystrybucję ciepła, wykonywanie badań laboratoryjnych wody, ścieków, paliw, spalin i odpadów energetycznych.
POLITYKA JAKOŚCI
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. we Włocławku działa na rynku od 1992 roku
Zapewniamy naszym obecnym i przyszłym Klientom najwyższej jakości usługi dostarczając niezawodne, bezpieczne i opłacalne ciepło.
Drogą do realizacji naszej misji jest wdrożony i doskonalony System Zarządzania Jakością, który spełnia wymagania Normy ISO 9001: 2015.
Wysoką jakość naszych usług zapewniają:
• doświadczeni i wykwalifikowani pracownicy stale doskonalący swoje umiejętności, świadomi celów jakościowych przedsiębiorstwa oraz zaangażowani osobiście w ich realizację,
• modernizacja urządzeń technicznych, stosowanie nowoczesnych technologii i metod organizacji pracy umożliwiających podnoszenie sprawności źródła ciepła i jego przesyłu oraz lepsze i bardziej przyjazne środowisku wykorzystanie paliw i energii elektrycznej,
• właściwy dobór oraz regularna ocena naszych dostawców pod kątem spełniania wymagań jakościowych przedsiębiorstwa i oczekiwań Klientów,
• systematyczne badania poziomu zadowolenia Klientów poprzez spotkania z odbiorcami i ankiety oraz analizę ich wyników,
• doskonalenie obsługi Klientów uwzględniające postanowienia prawa energetycznego oraz potrzeby odbiorców ciepła i prowadzące do zwiększenia ich zadowolenia,
• spełnianie mających zastosowanie wymagań, także mających wpływ na zmiany klimatyczne.
Zarząd Spółki zobowiązuje się do zapewnienia warunków efektywnego i skutecznego funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz jego ciągłego doskonalenia.
CELE JAKOŚCI
Na podstawie Polityki Jakości wyznaczane są wymierne Cele, których realizacja gwarantuje zabezpieczenie potrzeb i interesów wszystkich stron zainteresowanych. Realizacja Celów Jakościowych jest na bieżąco oceniana i monitorowana.
W Systemie Zarządzania Jakością udokumentowanych zostało 9 procesów w tym:
– 5 procesów głównych:
• Proces P 01 „Wytwarzanie ciepła”
• Proces P 02 „Przesył i dystrybucja ciepła”
• Proces P 03 „Zakup surowców do wytwarzania ciepła”
• Proces P 05 „Inwestycje i remonty”
• Proces P 06 „Obsługa klienta”
– 4 procesy wsparcia;
• Proces P 04 „Sprzęt kontrolno-pomiarowy”
• Proces P 07 „Badania laboratoryjne”
• Proces P 08 „Wymagania prawne i wewnętrzne”
• Proces P 09 „Zarządzanie zasobami ludzkimi”